story del 1 OF MY LIFE

Skrivet den 2011-08-28 Klockan 09:51:28

ja men då ska jag börja berätta en story om mitt live men vart ska jag börja ????

kan ju börja 1997 då föddes jag ju :)

sen kan jag ta en händelse 2004 tänker ni kanske va hände då men de ska jag berätta :):)

År 2004 då jobbade min mamma på ett företag som heter Atos origin och de jobbade med att hjälp arrangera OS ... så vi åkte dit alltsså dit till OS i ATHEN :)

mamma jobbade mkt o jag o pappa va mkt ensamma de va inte så kul eftersom jag ville vara alla tre i familjen

men iaf vi bodde på ett 7 sju stjärnigt hotell och just då 2004 fanns de bara 3 st i världen så jag tyckte ju att detta var as coolt :)

de e ett minne jag sent kommer å glömma .

vi såg på karolina klÛft o vi träffade prinsen av monaco :P de kallr jag coolt



jag var ledsen när vi åkte hem men jag hade iaf fått kärlek av många små killar från Grekland :) o då kan jag säga att jag tkr att de flesta greker e 7kt snygga :)

ja vad mer kan jag skriva de vet jag inte :P men jaja

del två kmr snart så  håll utkik


Kommentarer
Postat av: Wilma

Sv; Jora det är bra! :)

Kör du med länkbyten? :)

Skrivet den 2011-08-28 Klockan 11:09:47
Blogg/Hemsida: http://ewilmas.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback