skoldan slut nu

Skrivet den 2011-08-30 Klockan 15:39:18
ja nu e jag hemma från skolan efter en ganska chill dag men de va en som DOG i våran gympa hall ( KTH hallen) så vi hade gympa i aulan haha ne men vi typ gick igenom terminen o jag blev jätte trött av de haha :) nu har nåt hänt me blogg.se så jag får inte upp nåra bilder ( pust) hoppas att jag får en egen dator snart( på min födelsedag om en månad typ) de skulle vara skönt :) nu ska jag plugga lite matte ( skriker NEJ) haha men de e ok endå :) o sen lite svenska o tyska o vet inte vad allt heter :) vi ska ha ett prov i Kemi nästa vecka för att man måste kunna allt om säkerheten för att få labba så om man inte klarar provet blir de NO LABB så man måste ju klara de nu men de e inte så svårt haha måste gå nu men ni vet om jag ska blogga ikväll MINST 2 KOMMENTARER PÅ DETTA INLÄGGET SÅ KOM IGEN NU !!!!! / BELLA ( www.BLOGG.SE DAMPAR)

Kommentarer
Postat av: Emma 8)

haha, när vi hade ett litet test för att få använda gasolbrännaren på NO:n fick jag göra om flera gånger för att jag gjorde fel x) Men jag klarade det i alla fall! :D

Skrivet den 2011-08-30 Klockan 17:05:26

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback