nu är jag tillbaka :')

Skrivet den 2011-08-14 Klockan 22:18:39
hej :)
det vart inga fler blogginlägg förut, för typ en vecka sen. för sen när jag kom hem från monika somnade jag och sen åkte vi till sommarstället och var där en vecka. Där är man rätt datorbefriad så ingen bloggning därifrån, och bella var också upptagen med gud vet vad haha . bortförklaringsinlägg nr 1


i alla fall, imorgon kommer bella hit då, hon kommer sent på kvällen så jag ska åka och shoppa med emma innan (: sen sover bella här till onsdag, awesome det kommer bli ! vi ska typ kolla massa filmer någon kväll, coola som vi är har vi redan bestämt filmer och vi ska kolla på först the nightmare before christmas, sen dead silence & black swan, vet inte vilken vi kollar på först :P sen ska vi förhoppningsvis fota bilder till headern och allt det dära, så sen är bloggen färdig :D det är typ vad som händer nu då c:
jag återkommer med bilder på saker jag shoppat osvosv & säkert något tidsinställt. puss :*


HAHAHA DÖR , fulaste redigeringen eveeer, men jag orkar inte xd


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback