MMS by Bella!

Skrivet den 2011-08-21 Klockan 18:27:14
Hej alla fina läsare :)
ni blir bara fler jue de e as bra :):) iaf jag kan börja med att berätta att i onsdags red jag mitt första ridpass för terminen och jag tkr att de gick jätte bra o jag red Ronaldo . Jag känner att ja o han verkligen har en bra konektion när vi rider :) vi har en ny tränare som htr Lisa eftersom Sara ska få barn :):) men de här dgarna har jag inte gjort mkt bara chillat o så men nu ska jag inte blogga på ngra dagar men en fråga te er :):) tkr ni att jag ska blogga bara här elr på www.fourteenwinters.blogg.se oxå ? Mer än 5 komentarer o ni bestämmer jag vet lixom inte om jag ska satsa på denna bloggen elr inte Jaja nog nu ha de bra.
Puss

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback