hej hej

Skrivet den 2011-08-15 Klockan 11:46:47

hejhej Bella här tänkte blogga lite nu då igår kom jag hem från mitt seglarlägerar så va så asomne kul  nu e jag så himla hesssssss :P lite kul eftersom de var tre dagar sen de va disco lixom :)


detta är i mina öron nu då

http://www.youtube.com/embed/FlsBObg-1BQ lätt den bästa låten ever :):)

adele u are a genius for gods ake !

mitt gamla inlägg försvann fan oxå

tar de igen då detta e jag bilden gillas jag te höger

jag men vet inte var solglasögonen e:P
lite om mig då jag e 13 snart 14 jag gillar slalom med stort S och hästar med stort H

bor i sthlm och kännt stella i 100 år hela livet o vi e då va man kallar bästisar :) jag driver 2 bloggar denna och www.fourteenwinters.blogg.se som jag drivit i snart 5 månader jag följer www.nellieberntsson.se och www.teamsl.se de e de bäst ofc men oxå www.prorider.blogg.se o lite fler

ikväll ska jag te stella o då ska jag lägga uypp lite bilder på dee jag ska bloppa ut och de som ska ut i tävlingen så håll utkik ha de så bra de va llt för nu då :):)

jag te höger

jag te vänster de va allt



PS. nu ska jag äta jag dör :):)

<3<3<3<3<3


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback