har ingen aning...

Skrivet den 2011-08-27 Klockan 14:55:27

.... jag har ingen aning om vad jag ska skriva....


...måste komma på nåt! vänta lite nu då....

Jag kan börja med HEJ!

Hej nu e jag hemma igen o bloggar så klart :) jag ska berätta lite vad jag har gjort de senaste dgarna :)

 

de börja med att jag kom hem från seglarlägret då va jag hemma typ i nåra dar. sen åkte jag te österrrike för o träna slalom lite :) hahaa de va första gången på LLlläääännnge så jag faila lite hahaha men iaf
de va kul jag fick massa friends :) men nu e jag hemma o idag har jag ba chillat

                            "Baby don't cry you had my heart for a while "

Nu laddar jag upp med Miley Cyrus "When I look at you"

tkr den e as bra :) :love:

ska ladda upp med min story ikväll / senare hoppas stella hör av sig med ;)

imon blir de Teater med bästa sofia :)

 




Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback