3 sanningar om mig

Skrivet den 2011-08-19 Klockan 12:52:00
- jag sjunger som en kråka, och det är ännu värre nu när jag är "sjuk", och ändå sitter jag och sjunger .. (aaaa)
- jag ääääskar musik, på riktigt. just nunu (alltså just denna sekund) lyssnar jag på fairytale gone bad - sunrise avenue, musiktips! ♥
- på mitt tangentbord så är tangenterna "a,s,d,n,m,shift & tabort-knappen" mest slitna. När jag märkte det blev jag uppriktigt förvånad över att tangenterna "h,e,j" inte va så slitna .. hehe (a)

bild fotad av lasse karlsson på åland :)

Kommentarer
Postat av: Emma 8)

Väldigt inbjudande text när man ska kommentera haha x) jag fattar inte logiken med att du skriver 3 sanningar om dig själv, men så är en inte alls sann! DU SJUNGER INTE ALLS SOM EN KRÅKA! :o ha de bäst <3

Skrivet den 2011-08-19 Klockan 16:22:50
Postat av: Sophie'

- tack så jättemycket :D

jag har en Nikon D40 :)

Skrivet den 2011-08-19 Klockan 19:13:14
Blogg/Hemsida: http://sssophiies.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Fin blogg :D

Skrivet den 2011-08-19 Klockan 19:38:35
Blogg/Hemsida: http://lifeofrebecca.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback